Ma vie quotidienne

یادداشت های روزانه

Ma vie quotidienne

یادداشت های روزانه

آخرین مطالب

عشق یا ...

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ
اشتباه بزرگی بود درب فاحشه خانه ها را بستند!!
آن زمان مردها مجبور نبودند برای تخلیه یک حس حیوانی عشق را بهانه کنند
با عشق وارد شوند ، دروغ بگویند بعد اعتراف به اشتباه کنند.
آن وقت ها از یک رابطه ی پست شروع میشد و گاهی عاشق میشدند و آب توبه ای میریختند و انسانی بیچاره و گمراه نجات پیدا میکرد!
امروز چه؟
با یک رابطه ی خدایی به نام عشق آغاز میشود و به مرور انسانی مظلوم و بی گناه تبدیل به محکوم بینوایی میشود که نمیداند جرمش چیست!
اشتباه بود درب فاحشه خانه ها را بستند ! آن روزها فاحشه ای با مردانگی یک مرد نجات پیدا میکرد این روزها زنان بیگناه با نامردی مردان فاحشه میشوند...

همین امروز خودم با چشم و گوش خودم دیدمو شنیدم رفیقی که تا دیروز دم میزد از اینکه فلانی چقدر ... که دوس دختر داره یا فلان دختر چقدر ... که تا حد مرگ عاشق فلانی شده، خودش امروز همچین با عشوه و ناز با یه دختر گل میگفتو گل میشنوفت. تازه میگفت من این دخترو بخاطر ... نمیخام خیلی دوسش دارمو فلان!

پ.ن: بعداز اون پست ازدواج و این پست هرچی با خودم فکر کردم گفتم واقعا نکنه من خیلی بی احساسم و نسبت به این مسائل اینقدر سخت گیر یا نه واقعا طرز فکرمن درسته و این همه آدم دارن راه اشتباهی رو میرن. نمیدونم والا!
  • ۹۴/۰۷/۱۷
  • muha mmad

نظرات  (۲)

بازگشت قهرمانانه تون رو تبریک میگم ؛)
این کد کامنت ها رو‌ هم بردارین راحت تر باشیم :)))
پاسخ:
ممنون، چشم حتما
سلام

توی دوران آخرالزمان جلوی این "شک" ها رو باید گرفت

همینه که حدیث داریم حفظ دین انقدر سخت میشه که به نگه داشتن آتش در کف دست تشبیه شده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">