Ma vie quotidienne

یادداشت های روزانه

Ma vie quotidienne

یادداشت های روزانه

آخرین مطالب

اندر احوالات هفته های پیشین و امروز

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

فک کنم یکی دوهفته ای هست ننوشتم، دیگه محرم بوده و هیئت و امتحان تکدرساوو باقی مسائل که نشده بیام اینجا.

از امتحانا بگم که یکیش شانس ما استادش از این ترم تو دانشگاه تدریس نمیکنه و کلا رفته تا زنگش بزنن و بیاد تصحیح کنه برگه ی مارو دو سه هفته ای طول کشید، بازم شکرخدا اومد تصحیح کرد 15.5 شدیم رف. اون یکیشم که دوهفته اس میرم پشت درکلاسش که بیاد تصحیح کنه هنوز نیومده این هفته ام که گفت برو من خودم میرم تصحیح میکنم که بعدش زنگ زدیم دانشگاه گفتن نیومده تصحیح کنه و مارو ... کرد.

بدبختی هم اینه که فقط دوشنبه سه شنبه ها دانشگاس، ان شاالله این هفته برم نمره رو بگیرم تموم شه بره بحق علی؛ دگه خسته شدم.

امروز یه کار خوب و مفید هم کردم اونم اینکه بازی کلش رو پاک کردم رف، خیلی وقتمو میگرفت اعصابمم خورد کرده بود به هیچ کاریم نمیرسیدم. از بچه های کلن خداحافظی کردمو خیلی شیک و تروتمیز انیستالش کردم. گور بابای کلش.

الانم میرم برم ناهار بخورمو برم خونه حسین بشینیم دربی رو ببینیم، به امید برد تیم محبوب استقلال :)

  • ۹۴/۰۸/۰۸
  • muha mmad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">